lördag 6 december 2008

En viktigt tillägg!

Först och främst, innan jag glömmer bort det, önskelistan jag skrev på min blogg innehöll inte det viktigaste jag önskar mig. "The tales of Beedle the Bard", vilket är en sagobok som Hermione ärver av Dumbledore då han dör. Vi pratar Harry Potter, alltså. Och ja, jag är ett större Harry- fan än dem flesta, så jag måste, måste ha den här boken. Den finns bara att beställa från en enda hemsida och det är på Amazon.com. Så snälla tomten!
Annars är det jobb som gäller. Ledig imorgon och då står följande på schemat; Svenska kyrkan (2a advent, lussebullar och få känna lite Sverige- känsla), Oxford street (shopping!), Notting Hill (julmarknad) och vi avrundar dagen med ett pubbesök. Inte dumt, inte dumt alls.
Annars så saknar jag mina vänner, min familj, min släkt. Men åh vad jag trivs, jag får ont i bröstet då jag tänker på att jag ska lämna mitt livs kärlek bakom. Den här staden, alltså, för er som inte hänger med. Jag kommer komma tillbaka, det är ett löfte.
Puss, kärlek!

Inga kommentarer: