tisdag 16 december 2008

Nothing you do can make me love you less

Tänkte att jag ska ta det här i ordning, från det att jag sist slutade skriva till just nu. Vill ju inte att ni ska gå miste om något, speciellt inte som jag åker hem snart. (PANIK!)
Hur som helst. Lördags kväll betydde alltså ligga ganska så still. Läste ut boken "The book thief", vilket är en brilljant bok som alla borde, måste läsa. Sen var det X-factor final, vi var rätt taggade. Alexandra vann, hennes vinnar- singel blir att göra en cover på låten "hallelujah", hur fantasibefriat är inte det? Tur att det är hon i alla fall och inte den där pojkbands-parodin som manglade sönder låten.
Söndag bestod av lite hjärnlösa aktiviteter så som fika julskinkemacka, dricka julmust, julöl och shoppa. Men det var inte dumt.
Igår hjälpte jag Englands fallande ekonomi ytterligare lite i rätt riktning genom att spendera lite ytterligare pengar på saker. Kläder. Smycken. Hoho jag känner mig som min privata jultomte. Och sen jobbade jag, förstås.
Det var en mycket underlig dag på jobbet. Jag trivs jätte bra, som ni vet, men igår var det en konstig stämning, något bittert låg över allt och alla i lokalen. Kocken och min manager rök ihop. Vi tror att Tobey (managern) fått nog av att höra Kockens favoritord "FUCK" några gånger per minut. Så vi var en kock mindre, och väldigt mycket färdig mat mindre. Nej, det var inte en särskilt bra dag. Men idag tar vi tag i det igen.
Vi ses snart, söndag landar jag. Ta hand om er tills dess,
puss, kärlek!

Inga kommentarer: