torsdag 18 december 2008

Lite som the final countdown

Torsdag idag, alltså. Tänker inte beskriva hur det känns att snart åka hem, för jag har ju jätte mycket roligt kvar innan det sker! Idag är jag ledig, ta mig tusan. Anledningen är följande: playboy, som skulle hålla fest hos oss idag, krävde att vi i personalen bar högst ja.. oanständiga, urringade, slampiga, tröjor på oss. Vår manager, klok som han är, total- vägrar och slänger till med en "min personal har värdighet och självrespekt!!". Vi älskar honom för det, playboy- människorna gör det inte. Så dem ställde in. Men jag är inte bitter, en extra dag/ kväll att spendera tillsammans med London. Ska handla dem absolut, helt definitivt, sista julklapparna.
Imorgon jobbar jag som vanlig, fast det kommer inte avslutas helt som vanligt. När vi är färdiga imorgon ska vi har personalfest, ja det kommer bli rätt sent. Vi räknar med att vara färdiga runt ett med allt jobbrelaterat och sen bara köra järnet. Det kommer bli mer än roligt.
Igår bjöd jag för övrigt mina älskade kollegor på pepparkakor och julmust. Responsen på julmusten blev följande: "it tastes.. wierd... I LIKE IT!" Succe, med andra ord.
Lördag kommer bestå i att säga "vi ses" till allt det jag älskar med den här staden. Jag vägrar säga hejdå! Sen blir det middag med alla housemates och utgång. Packa antar jag att jag ska göra också... Buhu, hjärtat gick just upp i vikt.
Men jag längtar efter er där hemma, ska bli obeskrivligt skönt att få träffa er alla igen. Och jul, jul är årets bästa tid. Jag längtar!
Håll er uppdaterade för det avslutande, sammanfattande, london- inlägget. Tills vidare.
puss, kärlek

Inga kommentarer: